Шукати в цьому блозі

Модуль I:цілі та завдання програми INTEL навчання для майбутнього.

Найбільшим ворогом знання виступає зовсім не помилка, а відсталість. Омани борються одна з одною, руйнуючи суперників, а істина, як відомо, народжується в суперечці і боротьбі. 

 Г. Бокль





        Сьогодні ми почали вивчати курс  "INTEL-навчання для майбутнього" який складається з 11 модулів. На 1-му модулі я ознайомилася з основними цілями та завданнями цього курсу,створила даний блог, та спробую зробити публікацію в PUBLISHER та  створити форму оцінювання портфоліо для колег та учнів.
        Я маю на меті спілкування з колегами, отримання задоволення від пройденого і вивченого курсу, і результатом чого є гарний настрій та задоволення від моїх "власних перемог"та досягнень.
        Після цього я проаналізую, що мені вдалося добре, а які місця є слабкі в мене.
Захоплюючий курс не дозволяє відступати від вивчення інтел.

Немає коментарів:

Дописати коментар